Streamovací gigant vydělal od dubna do června 3,1 miliardy dolarů (přes 72 miliard Kč), což je meziroční nárůst o 46 procent. Tržby vzrostly o 16 procent na 11,08 miliardy dolarů. Akcie však po oznámení klesly o téměř dvě procenta, protože investoři čekali ještě optimističtější výhled.
Netflix aktuálně eviduje přes 300 milionů uživatelů, i když konkrétní čísla už pravidelně nezveřejňuje. Silný růst podporuje nejen nárůst předplatitelů, ale i rostoucí reklamní příjmy, které se letos mají oproti loňsku zdvojnásobit. Nízkocenové předplatné s reklamou pomohlo firmě odrazit propad z roku 2022.
K úspěchu přispívá silný obsah. Seriály jako Ginny & Georgia či The Four Seasons patřily mezi nejpopulárnější. Netflix navíc boduje i sportem – nabízí wrestling, box i přenosy z NFL. Letos si vysloužil 120 nominací na ceny Emmy, hned po HBO.
I když Netflix zatím nečelí obchodním sankcím Donalda Trumpa, prezident zvažuje cla na zahraniční zábavu, což by firmu mohlo zasáhnout. Společnost proto ve své zprávě výjimečně zdůraznila investice v USA – mezi lety 2020–2024 do nich vložila 125 miliard dolarů. Výstavbu rozšiřuje například v Novém Mexiku či New Jersey.