Německá firma vytvořila pro stroj použitý k loupeži v Louvru reklamu

Německá konstrukční firma využila loupež v Louvru k vlastnímu prospěchu. Protože stavební výtah, který zloději použili ke krádeži cenných šperků, nese její značku, vytvořila z loupeže reklamu.

G39RRmcXgAA7czr

Krádež v Louvru.
Zdroj: X

  • Krádež v Louvru.
  • Zdroj: X

Rodinný německý podnik byl nejprve zprávami z Louvru šokovaný, když ale zjistil, že se na místě nikomu nic nestalo, začaly ho k fotografiím z místa činu napadat různé hlášky a slogany. Nová reklama obsahuje fotografii stavebního výtahu, který zloději využili k tomu, aby se dostali do muzea jedním z oken. Spodní část reklamního spotu obsahuje text „Když potřebujete rychle jednat. Stavební výtah Böcker Agilo dopraví vaše poklady o hmotnosti až čtyři sta kilogramů rychlostí 42 metrů za minutu – tiše jako šepot díky elektromotoru s 230 volty.“

IMG_0485 (1)

Reklama se stala na internetu virální. Ukázala, že mnoho uživatelů na sociálních sítích stejně jako německá firma miluje černý humor.

Autor: Zuzana Beranová

Související

Česká pošta
Domácí

Volební letáky nejsou reklama, pošta je musí doručit všem

GyycaiAWYAArvM0
Zahraniční Video

Reklama na sprchový gel je prý rasistická

Lidl pokladna
Domácí Nakupování

Lidl kraluje reklamě i nákupním vozíkům

Hynek Čermák v reklamě na Staropramen
Ostatní Zajímavosti

Čermák kraluje reklamám, Pat a Mat jsou opět v čele maskotů